Geçiş Kontrol Yazılımı (Panelli)
ASM Panelli Access Kontrol Sistemi çalışan personellerin giriş çıkış yaptıkları kapı, turnike gibi sistemleri yetkilendirip, denetlemenizi sağlamaktadır. Kurumsal, kamusal ya da şirket bünyesinde çalışan personellerinizin sadece kendi iş alanlarında faaliyet göstermesini sağlamak ya da çalışanlarınızın saat, gün, hafta ya da ay içerisinde hangi zaman aralıklarında hangi giriş ve çıkış noktalarını, kullandığını görme olanağı sağlamaktadır. Ve tüm bu bilgileri, zengin raporlama seçenekleriyle görme olanağı sunmaktadır.
Ayrıca sistem ile okuyucular arasında profesyonel bir kontrol paneli bulunduğu için bilgisayara bağımlı kalmadan sistem sorunsuz olarak çalışabilmektedir.
Ayrıca Ziyaretçi takip modülü ile ziyaretçilerinize vereceğiniz RFID kartlar sayesinde, ziyaretçilerinizin, dilediğiniz tarih ve saat aralıklarında, dilediğiniz geçiş noktalarından giriş çıkış yapmalarını sağlayabilir ve kısıtlayabilirsiniz. Ayrıca gelen ziyaretçilerin, detaylı raporunu alabilirsiniz.
- Açıklama
- Değerlendirmeler (0)
Açıklama
– Program kullanıcı ve parolasını değiştirebilir.
– Programın yetkilendirme özelliği sayesinde birden fazla kullanıcı ya da gruplara yetki verebilir ya da erişim kısıtlayabilir.
– Programın otomatik yedekleme özelliği sayesinde, herhangi bir arıza oluşumunda yedeklerin kullanılarak veri kaybı önlenebilir.
– Geçiş kontrol sistemi bir panel aracılığı ile PC ye bağlandığı için PC kapalı olsa bile kontrol paneli okuyucudan aldığı geçiş verilerini 200.000 geçiş verisine kadar depolayabilir. Program açıldığında paneldeki veriler manuel olarak programa alınabilir.
– Gelişmiş arayüzü sayesinde geçişlerde kişileri resimleri ve tüm detayları ile birlikte görebilme olanağı sağlamaktadır.
– Yazılım üzerinden istediğiniz kapıya otomatik kontak göndererek kapıları veya turnikeleri açabilirsiniz.
– Panel üzerindeki her kapı için bulunan manyetik kontak çıkışları sayesinde kapıların kapalı açık durumlarını izleyebilirsiniz.
– Gelişmiş arayüzü sayesinde kapı, bölge ve grup bazında geçiş yetkilendirmesi yapabilirsiniz.
– MS_SQL versiyonuna özel harita uygulamasında kapılara IP kameralar kurarak, kişilerin geçiş yaptığı bölgeleri kapılar üzerinden takip edebilir, geçiş yaptıkları anda kayıt altına alıp fotoğraflayabilirsiniz.
– Kontrol paneli sayesinde PC kapalı olsa bile yazılım üzerinde yapmak istediğiniz her uygulamayı panele yükleyerek, sisteminizin istediğiniz özelliklerde kesintisiz çalışmasını sağlayabilirsiniz
– Görsel değişiklikler sayesinde, kullanım kolaylığı ve hızlı erişim olanağı sağlanmaktadır.
– Programın 10 farklı dil seçeneği ile kullanılabilmektedir.
– Personel seçiminin yeniden düzenlenmesi sayesinde hızlı bakış penceresinde tekli veya çoklu seçilebilme özelliği mevcuttur.
– Raporlamalarda ki sayfa yapısını değiştirebilme özelliği sayesinde, istenilen font ve yazı boyutlarında raporlama alınabilir.
– Gruplandırma özelliği sayesinde, personel raporları departman ve bölüm gibi başlıklar altında detaylı olarak alınabilir.
– Firmanızda birden fazla cihaz kullanımında, istendiğinde personellerin hangi cihazdan giriş yaptığını ve hangi cihazdan çıkış yaptığı bilgisi alınabilir.
– Genel Bazda ve Kişi bazında ki raporlarda bulunan durum hanesinde geçiş durumundaki ayrıntılar görülebilir.
– Gelen ziyaretçilerin, hangi departman ya da personele hangi saatler arasında ziyarette bulunduğunun raporunu alabilirsiniz.
– Kurumsal, kamusal ya da şirket bünyesinde çalışan personellerinizin sadece kendi iş alanlarında faaliyet göstermesini sağlamak ya da çalışanlarınızın saat, gün, hafta ya da ay içerisinde hangi zaman aralıklarında hangi giriş ve çıkış noktalarını, kullandığını görme olanağı sağlamaktadır.
– Program internete bağlı bir bilgisayara kurulduğu takdirde 30 dakika içerisinde çağrı merkezindeki destek uzmanımızdan servis alabilir.
– Programda birden fazla firma, departman, bölüm vs. açılabilir
– Tüm raporlar kişi, genel, departman, bölüm ve firma bazında alınabilir.
– Esnek raporlama sistemi ile programın içindeki standart raporları alabildiğiniz gibi isteğinize
dinamik parametre ayarları sayesinde, firmanın çalışma sistemine göre programın alt yapısı ayarlanabilmektedir.
– Olası bir çalışma tablosu değişikliğinde programın parametreleri değiştirilerek firmanın yeni çalışma sistemine göre yeniden ayarlanabilmektedir.
– Personellerin değişken çalışma saatlerinde, çalışma takvimi kullanılarak, personellere günlük veya haftalık olarak geçiş planı yapılabilir.
– Program yazılımı firmamız tarafından geliştirilmiş olup, ilave modüller ve yazılımlar yapılmasına müsaittir.
– Rapor formatını kullanıcılar istedikleri seçenekleri aktif ya da pasif ederek hazırlayabilirler.
– Raporların hepsi Word yahut Excel’e aktarılabilir
– İnternet üzerinden yazılıma bağlanılarak tüm işlemler yapılabilir.
– Programın çalışması için işletmelerdeki kullanılan standart bir bilgisayar yeterlidir. Ekstra bir bilgisayar gerektirmez.
– ASM PANELLİ ACCESS programımız, iki farklı veri tabanı ile hizmetinize sunulmuştur. Sınırlı sayıda kullanıcı için ACCESS veri tabanı ile sınırsız kullanıcı için ise MS-SQL veritabanı ile kullanılabilmektedir.
Değerlendirmeler
Henüz değerlendirme yapılmadı.