Tuvalet Takip Yazılımı

        ASM Tuvalet Takip Sisteminin amacı; çalışanların mesai saatleri içerisinde tuvalette ihtiyaç dışı zamanı engelleyerek çalışma saatlerinin verimli geçirilmesini sağlamak.

        Firma sahibi veya yetkilisinin istemiş olduğu toleranslara göre parametreler girilir. ASM Tuvalet Takip Yazılımı, personelin toleransları aşan yani boşa geçirdikleri zamanı toplar isterseniz günlük isterseniz aylık olarak raporlar.

Açıklama

– Program kullanıcı ve parolasını değiştirebilir.
– Programın yetkilendirme özelliği sayesinde birden fazla kullanıcı ya da gruplara yetki verebilir ya da erişim kısıtlayabilir.
– Programın otomatik yedekleme özelliği sayesinde, herhangi bir arıza oluşumunda yedeklerin kullanılarak veri kaybı önlenebilir.
– Otomatik veri transferi sayesinde, istenilen zaman dilimlerinde cihazda ki verilerin TUVALET TAKİP programına otomatik olarak alınması sağlanabilir.
– Görsel değişiklikler sayesinde, kullanım kolaylığı ve hızlı erişim olanağı sağlanmaktadır.
– Programın, otomatik mail gönderebilme özelliği sayesinde, istenilen zaman diliminde, istenilen mail adresine seçilen raporlar e-mail olarak gönderilebilir.
– Personel seçiminin yeniden düzenlenmesi sayesinde hızlı bakış penceresinde tekli veya çoklu seçilebilme özelliği mevcuttur.
– Raporlamalarda ki sayfa yapısını değiştirebilme özelliği sayesinde, istenilen font ve yazı boyutlarında raporlama alınabilir.
– Gruplandırma özelliği sayesinde, personel raporları departman ve bölüm gibi başlıklar altında detaylı olarak alınabilir.
– Firmanızda birden fazla cihaz kullanımında, istendiğinde personellerin hangi cihazdan giriş yaptığını ve hangi cihazdan çıkış yaptığı bilgisi alınabilir.
– Genel Bazda ve Kişi bazında ki raporlarda bulunan durum hanesinde tuvalet kullanım durumundaki ayrıntılar görülebilir.
– Program internete bağlı bir bilgisayara kurulduğu takdirde 30 dakika içerisinde çağrı merkezindeki destek uzmanımızdan servis alabilir.
– Programda birden fazla firma, departman, bölüm vs. açılabilir
– Tüm raporlar kişi, genel, departman, bölüm ve firma bazında alınabilir.
– Esnek raporlama sistemi ile programın içindeki standart raporları alabildiğiniz gibi isteğinize
dinamik parametre ayarları sayesinde, firmanın çalışma sistemine göre programın alt yapısı ayarlanabilmektedir.
– Olası bir çalışma tablosu değişikliğinde programın parametreleri değiştirilerek firmanın yeni çalışma sistemine göre yeniden ayarlanabilmektedir.
– Personellerin değişken çalışma saatlerinde, çalışma takvimi kullanılarak, personellere günlük veya haftalık olarak geçiş planı yapılabilir.
– Program yazılımı firmamız tarafından geliştirilmiş olup, ilave modüller ve yazılımlar yapılmasına müsaittir.
– Rapor formatını kullanıcılar istedikleri seçenekleri aktif ya da pasif ederek hazırlayabilirler.
– Update menüsünden programın en son güncel halin Update edilebilir ve firmamızın göndermiş olduğu uyarı notları görülebilir.
– Raporların hepsi Word yahut Excel’e aktarılabilir
– İnternet üzerinden yazılıma bağlanılarak tüm işlemler yapılabilir.
– Programın çalışması için işletmelerdeki kullanılan standart bir bilgisayar yeterlidir. Ekstra bir bilgisayar gerektirmez.
– Elle yapılan değişikliklerde program ilgili bölümün yanına işaret atarak firma Yetkililerinin de program kullanıcısını kontrol etmesini sağlar.
– ASM TUVALET TAKİP programımız,  Delphi de yazılmış Mysql de derlenmiş ve lisanslı bir yazılımdır.

Değerlendirmeler

Henüz değerlendirme yapılmadı.


“Tuvalet Takip Yazılımı” için yorum yapan ilk kişi siz olun