Yemekhane Takip Yazılımı
ASM Yemekhane Takip sistemleri, işletmenizde bulunan yemekhane geçiş noktalarına kuracağımız turnike üzerine kartlı ya da parmak izli çözümlerle sağlanacaktır. ASM YEMEKHANE çözümlerinin kullanım amaçlarının en başında kuşkusuz ki, personelin öğün haklarını düzenleyerek herkesin eşit ve adaletli şekilde yemekhane den yararlanabilmesini sağlamaktır.
Personel, departman yada bir bölüme, ister öğün hak edişi, ister fiyatlandırma istersek de kontör adedi girebiliriz. Kişilere yemek yeme zaman aralıkları tanımlayarak sadece o aralıklarda yemek almalarını ve belirlediğini adette yemek yiyebilmelerini sağlayabilirsiniz.
- Açıklama
Açıklama
– Program kullanıcı ve parolasını değiştirebilir.
– Programın yetkilendirme özelliği sayesinde birden fazla kullanıcı ya da gruplara yetki verebilir ya da erişim kısıtlayabilir.
– Programın otomatik yedekleme özelliği sayesinde, herhangi bir arıza oluşumunda yedeklerin kullanılarak veri kaybı önlenebilir.
– Otomatik veri transferi sayesinde, istenilen zaman dilimlerinde cihazda ki verilerin YEMEKHANE programına otomatik olarak alınması sağlanabilir.
– Görsel değişiklikler sayesinde, kullanım kolaylığı ve hızlı erişim olanağı sağlanmaktadır.
– Programın, otomatik mail gönderebilme özelliği sayesinde, istenilen zaman diliminde, istenilen mail adresine seçilen raporlar e-mail olarak gönderilebilir.
– Personel seçiminin yeniden düzenlenmesi sayesinde hızlı bakış penceresinde tekli veya çoklu seçilebilme özelliği mevcuttur.
– Raporlamalarda ki sayfa yapısını değiştirebilme özelliği sayesinde, istenilen font ve yazı boyutlarında raporlama alınabilir.
– Gruplandırma özelliği sayesinde, personel raporları departman ve bölüm gibi başlıklar altında detaylı olarak alınabilir.
– Firmanızda birden fazla cihaz kullanımında, istendiğinde personellerin hangi cihazdan giriş yaptığını ve hangi cihazdan çıkış yaptığı bilgisi alınabilir.
– Genel Bazda ve Kişi bazında ki raporlarda bulunan durum hanesinde geçiş durumundaki ayrıntılar görülebilir.
– Genel bazda, kişi bazında veya grup bazında yemekhane kullanımına ilişkin raporlamalar alınabilir. Bu raporlamalarda aynı zamanda adet ve ücret yüklemesi yapılarak konturlü geçiş mantığında kullanılabilir.
– Program internete bağlı bir bilgisayara kurulduğu takdirde 30 dakika içerisinde çağrı merkezindeki destek uzmanımızdan servis alabilir.
– Programda birden fazla firma, departman, bölüm vs. açılabilir.
– Tüm raporlar kişi, genel, departman, bölüm ve firma bazında alınabilir.
– Esnek raporlama sistemi ile programın içindeki standart raporları alabildiğiniz gibi isteğinize
dinamik parametre ayarları sayesinde, firmanın çalışma sistemine göre programın alt yapısı ayarlanabilmektedir.
– Olası bir çalışma tablosu değişikliğinde programın parametreleri değiştirilerek firmanın yeni çalışma sistemine göre yeniden ayarlanabilmektedir.
– Personellerin değişken çalışma saatlerinde, çalışma takvimi kullanılarak, personellere günlük veya haftalık olarak geçiş planı yapılabilir.
– Program yazılımı firmamız tarafından geliştirilmiş olup, ilave modüller ve yazılımlar yapılmasına müsaittir.
– Rapor formatını kullanıcılar istedikleri seçenekleri aktif ya da pasif ederek hazırlayabilirler.
– Update menüsünden programın en son güncel halin Update edilebilir ve firmamızın göndermiş olduğu uyarı notları görülebilir.
– Raporların hepsi Word veya Excel’e aktarılabilir.
– İnternet üzerinden yazılıma bağlanılarak tüm işlemler yapılabilir.
– Programın çalışması için işletmelerdeki kullanılan standart bir bilgisayar yeterlidir. Ekstra bir bilgisayar gerektirmez.
– Elle yapılan değişikliklerde program ilgili bölümün yanına işaret atarak firma Yetkililerinin de program kullanıcısını kontrol etmesini sağlar.
– ASM YEMEKHANE programımız, Delphi de yazılmış Mysql de derlenmiş ve lisanslı bir yazılımdır.